Anasayfaİletişim
  • Kemal Özer Kimdir?
  • Makaleler
  • Fotoğraflar
  • Videolar
  • Kitaplar
  • Programlar
Konya’da doğdu. Çeşitli basın yayın kuruluşlarında çalıştı. Bilişim firmalarında yöneticilik yaptı. Halen Yeni Söz Gazetesi’nin Genel yayın Yönetmenliği görevini yürüyor. Sağlık ve Gıda Güvenliği Hareketi’nin Başkanı. Yayınlanmış 8 kitabı var. Yeni Söz’de ve çeşitli mecmualarda yazıyor. 2014 FETA ‘Emanet’ ödülüne layık görüldü.

Economist dergisi battı mı?

Makaleler18 Ağustos 2015 Salı

Kemal Özer'in Yeni Söz Gazetesi'nin 17 Ağustos 2015 tarihli nüshasındaki köşe yazısı
 

Türkiye ve İslam düşmanı Times, Financial Times ve The Economist adlı medya organları aynı Siyonist grup tarafından yayınlanıyor.

 

Dünyanın her yerinde satılan, 1,6 milyon tiraja sahip, baronların haftalık tetikçisi Economist’in şimdilerde başının dertte olduğu ileri sürülüyor.

 

Pek çok batılı kaynağa göre, bu yayın organlarının borçları dağ gibi biriktiği için ekonomik olarak zor durumdalarmış.

 

İşte bu yüzden yani The Economist’in batışını engellemek için, PKK’ya mayın sağlayan İtalyan firmaya hisselerin bir bölümü devredilmiş.

 

Anadolu Ajansı geçtiğimiz Perşembe günü konuyla ilgili, abonelerine “The Economist'in en büyük hissedarı İtalyan Exor oldu” başlıklı bir haber servis etti.

 

Pek çok medya organı ise bu haberi, “İngiliz The Economist artık İtalyanların oldu” şeklinde sundu okurlarına. Oysa işin aslı böyle değildi.

 

Bir kere dergi İngilizlerin değil, Yahudilerin...

 

İkincisi, dergi İtalyanların olmadı, sadece derginin yüzde 27,8’ini 227,5 milyon sterlin yahut 350 milyon dolara Exor’a devrettiler.

 

Aslında bu satış değil, bir nevi kurtarma operasyonu.

 

Haberin içeriğini dikkatle okuduğumuz zaman, Economist’in ortağı Pearson hissesini, yüzde 4,7’lik hisseye sahip diğer ortak Exor’a devretmiş. En basit anlamda olup biten bu!

 

Bu işlemin bir haber değeri var, AA’nın yaptığı da bu. AA açısından haber daha iyi işlenebilirdi ama işlenmemiş. Fakat bu sözde satışı mecralarında haberleştirenlerin sunuş biçimi, kopyala yapıştır haberciliğini bile beceremediklerini gösterir.

 

Ez cümle işin hakikati şu: Türkiye’ye ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yönelik saldırılarıyla tanınan The Economist, her ne kadar İngiliz yayın organı gibi gözükse de, gerçekte Siyonist baron Rothschildlere ait ve iflasın eşiğinde bir dergi.

 

Ortaklardan biri hisselerini diğer bir ortağa fahiş fiyata satmış gibi gösterildi. Gerçekte sattı da. Fakat alan-satanların iç içeliği ve finansal giriftliklerine baktığınızda, bir kurtarma operasyonu ve algı yönetiminin yapıldığı görülür.

 

İtalyan dedikleri ortak Exor, Agnelli ailesine ait Fiat grubunun yatırım şirketi. Tarumar olmuş olan Agnelli ailesini, Avustralyalı Yahudi Felix George Rohatyn üzerinden kontrol ediyorlar. Yani bünyesinde Alfa Romeo, Chrysler, Ferarri ve Iveco gibi markaları barındıran Fiat grubunda, Agnelli ailesinin sadece adı kaldı. Fiat’ın Türkiye ayağı ise -tıpkı ‘Koç’ da olduğu üzere-, Haim Nahum’un oğlu Bernard ile torun Jan Nahum üzerinden kontrol ediliyor.

 

Herkes The Economist’i İngilizlerin sandığı için, devirdiği çamların faturası İngilizlere kesiliyordu. Artık İtalyanlara fatura edilecek. Ama dergi, hâlâ hangi açıdan bakarsanız bakın Siyonistlerin olmaya devam edecek.

 

Eski ortak Pearson ve PKK’nın Türk halkını mayınla öldürmesine yardım eden Fiyat’a ait Exor’ın üst düzey yöneticisi John Elkann bakın bunu nasıl itiraf ediyor:

 

"The Economist içerisindeki hisse payımızı artırarak, grubun ortakları Cadbury (Cadburg Schweppes), Layton (MasterCard, JP Morgan Chase), Rothschild ve Schröder aileleri dâhil tüm hissedarların uzun vadeli hedeflerine destek olmaktan dolayı son derece memnunuz!"

 

Kim bu aileler? Hepsi Siyonist!

 

Soru şu: Madem The Economist zorda. Peki, niye yardımlaşıyorlar?

 

Dünyayı sömüren bu ailelerin bazıları zor durumda hatta iflasın eşiğinde. Ya birbirlerine yardım edecekler, ya da hepsi bir bir gidecekler. Yani, vakit diyet ödeme günü.

 

Bitti mi? Hayır! Gözden kaçan ana nokta şu: Lynn Forester Rothschild ve Sir Evelyn de Rothschild, The Economist Group'un iki yöneticisi. Satıcı Pearson grubun en önemli hissedarlarından biri de yine Rothschild.

 

Olup biten neymiş… Alavere dalavere… Ama onlarda sömürü imparatorluğunun sonuna doğru geliyorlar!

 

Uzak değil, çok yakın! Onu da yakında inşaallah biz manşet yapacağız…

Yeni
 Söz

Bilgilendirme:  ‘Ekonomist dergisi battı mı?’ başlıklı yazımızda adı geçen Jan Nahum bir açıklama göndermiş. Nahum açıklamasında diyor ki: “1973-2004 yılları arasında Koç Holding’e bağlı otomotiv firmalarındaki görevimden 2004’de ayrıldım. Ayrıca FIAT S.P.A.’daki bölüm başkanlığı görevimden de aynı yıl ayrıldım. O yıldan bu yana, Kıraça Holding bünyesinde yer alan Karsan firmasındaki görevim devam ediyor. Ayrıca Heksagon firmasının Yön. Kur. Bşk’nıyım. FIAT, Koç Holding veya hiçbir iştiraki ile ilişkim yok. Ayrıca babam Bernart Nahum 1995’de vefat etmiştir.” Biz de düzeltme hakkına saygı duyarak bilgilerinize arz ederiz.

 

 


İsim
Mail
Mesaj
Doğrulama: 5779631
 

HASAN ŞADİ ORHAN | 22.08.2015 19:42:17 İNŞAALLAH RABBİMİN LANETİNE UĞRAYACAKLAR

'Gülen Şeytanlar Tarihi' kitapçılarda
İyi Gıda Kötü Gıda
مكائد أبالسة الطعام Şeytan Ye Diyor'un Arapça baskısı çıktı
Şeytan Çıplak
Hangi Suyu İçmeli?
Ramazan Kitabı
Organ Nakli Hakkında Gizlenen Gerçekler
Yediklerimizin İçinde N(E) Var?
Müslüman'ın Diyeti
Şeytan Ye Diyor - İnsan Ne Yemeli Ne Yememeli?
Deccal Tabakta

2 Nisan 2018 Pazartesi

Kemal Özer TVNet'te 1 Nisan 2018


28 Mart 2018 Çarşamba

Kontv Düzlem'de konuştuk


Moral Fm'de: İyi gıda iyi gelecek

+ Devamı


TVNET Sağlık Raporu'ndayız

+ Devamı


Kontv'de Düzlem programının konuğuyuz

+ Devamı


TV24'de küresel tuzakları konuşuyoruz

+ Devamı


8 Ekim 2018 Ankara KAGEM Konferansı

+ Devamı


İFAM'da gençlerle buluştuk

+ Devamı


Ömer Öztürk Talebe Yurdunda konferans

+ Devamı


Ümraniye'de genç akademi - 2

+ Devamı